projekty domów (nie)typowych

Facebook   Instagram   Pinterest

WIEDZA
Nie boimy się
nowych technologii i nietypowych wymagań
IDEE
Realizujemy
nowoczesne
koncepcje
JAKOŚĆ
Indywidualne podejście do każdego projektu, dbałość o detale
EKO
Stosujemy optymalne rozwiązania energooszczędne

Projekty indywidualne
Podstawą naszej działalności są projekty indywidualne, oparte na niepowtarzalnych rozwiązaniach wynikających z uwarunkowań lokalnych oraz Twoich oczekiwań. Taka forma projektu jest gwarancją udanej realizacji - zobacz przykłady. Projektujemy w całej Polsce, także poza granicami. Prowadzimy formalności i nadzory autorskie. Polecamy sprawdzonych wykonawców. Jeśli planujesz budowę skontaktuj się z nami. Przedstawimy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Projekty gotowe
Na polskim rynku dużą popularnością cieszą się projekty gotowe. Mimo ogromnej ilości, większość jest do siebie podobna, sztampowa oraz ukazuje tylko skromny wycinek tego, jak może wyglądać dom jednorodzinny. Chcemy to zmienić umożliwiając Ci większy i bardziej świadomy wybór. Dlatego opracowaliśmy własne, nowoczesne i oryginalne projekty. Jeśli poszukujesz czegoś więcej niż przeciętny 'katalogowiec', zobacz nasze projekty.

Projekty deweloperskie
Sukces przedsięwzięć komercyjnych to połączenie oczekiwań i możliwości inwestora z potrzebami i gustami przyszłych mieszkańców. Niezbędne są również profesjonalne opracowania graficzne oraz działania marketingowe. Jesteśmy w stanie spełnić te wszystkie wymagania. Nasze możliwości w tym zakresie potwierdzają: setki zrealizowanych domów, zdobyte nagrody i wyróżnienia oraz szeroka grupa odbiorców w mediach społecznościowych.

Nagrody / Wystawy / Warsztaty

2004
Jarosław Krysiak

Referencje / Opinie
W domu zaprojektowanym przez 'doomo' mieszka nam się wyśmienicie, i co może zaskakujące - lub nie :) - nie ma nic, co byśmy w nim zmienili.

dom parkowy / Zalesie Górne

Nieustannie poszukując w życiu nietuzinkowych rozwiązań oraz ponad wszystko ceniąc kreatywność i profesjonalizm nie mogliśmy znaleźć lepszego partnera do realizacji projektu domu. Ze studiem 'doomo' udało się zrealizować projekt odważny, początkowo zaskakujący, a przede wszystkim spełniający nasze oczekiwania. Ta współpraca była czystą przyjemnością. Dziękujemy.

dom z widokiem / Mogilany

Budujemy dom na Mazurach, pracownia 'doomo' jest z Katowic, odległość zdawałoby się ogromna, ale wcale nie odczuwalna, zarówno podczas projektowania, jak i opieki architekta już w trakcie budowy. Żadne z naszych pytań, czy to mailowych, czy telefonicznych nie zostało pominięte, a pomoc zawsze rzetelna i fachowa. Sam projekt domu... dom marzeń, najpiękniejszy w okolicy!

dom mazurski / Rybical

Wysoka kultura osobista, nowoczesne i estetyczne projektowanie, otwartość na wizję klienta.

dom na skarpie / Mogilany

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z 'doomo', projekt z adaptacją został wykonany terminowo, kompletnie i rzetelnie. Bardzo dobry kontakt z architektem na każdym etapie realizacji inwestycji. Minimalistyczne, oryginalne i przykuwające uwagę projekty, które są rzadkością w naszej przestrzeni architektonicznej. Polecamy.

dom modny II / Dolina Baryczy

Po roku nieudanych prób poszukiwań projektu idealnego "pod Nas" zdecydowaliśmy się na indywidualny projekt od 'doomo'. Nasza współpraca zaczęła się i bazowała na zauważonej na stronie pracowni 'doomo' (nie)typowej budowie domu, który ujął Nas klasyczną bryłą w nowoczesnym wydaniu. Po rozmowie telefonicznej z Panem Jarkiem wiedzieliśmy, że jest to osoba, która zrozumie Nasze wizje, potrzeby i możliwości i serdecznie przyjmie Nasze amatorskie projekty rysowane na kolanie :). Nie mając możliwości spotkać się osobiście wszelkie szczegóły, zmiany, poprawki dokonywaliśmy drogą mailową i telefoniczną. Jesteśmy wdzięczni za tak udaną, otwartą, szybką współpracę oraz wiele porad, rozwiązań. Na etapie budowy także mogliśmy liczyć na pomoc. Szczerze polecamy! Mamy dokładnie to o czym marzyliśmy.

dom olb'19 / Olbrachtów

Pracownia / Projektanci

Doomo zrodziło się z pasji i zapału pary architektów. Doomo to zespół bliskich współpracowników oraz inżynierów branżowych. Nasze domy, a są ich setki, znajdziecie we wszystkich częściach Polski: w górach, nad morzem, pod Wawelem, w pięknej stolicy i na naszym Śląsku. Projektowaliśmy także w Niemczeń i USA. Tworzymy, aby pozytywnie i realnie wpływać na otoczenie i Wasze życie. Więcej o naszej pracy, architekturze i projektowaniu przeczytacie na doomo blogu.